Plus Size megoldások. Hogyan tűnj vékonyabbnak?

Természetesen ez a cikk nem azért született meg, mert kötelező vékonyabbnak tűnni és azt kommunikálni a világ felé, ami a mai trend és elvárás. Inkább segítség, hogy elfogadjuk magunkat, ha egészségesek vagyunk és szépek. Vannak napok mikor én is teljesen jól érzem magam a bőrömben, viszont ha bele nézek a tükörbe és nem tetszik a kép, ami visszaköszön, akkor bizony jól jönnek ezek a kis praktikák. :)

Plus size life hack


Arckontúrozás
Ugyanis ha az arcunkra pillantanak, akkor a helyes kontúrozás segít a slankításban. A barna hajú és szemű lányoknak inkább a bronzosítót ajánlom por formában. Főleg ha a bőrünk zsírosabb a por állag matt hatást kelt. Fontos, hogy mindig satírozzuk el a kontúrvonalakat, hogy természetes hatást érjünk el.  


                                                                      Barnító krém
 Dove summer glow testápoló bizonyult nekem a legjobb minőségű önbarnítónak. Nagy odafigyelést igényel, hogy szépen egyenletesen kenjük, fel a krémet különben foltos less a bőrünk és elég nehéz levakarni. A barnaság természetesen slankít.

Ruha
Vegyünk fel egy-két számmal nagyobb ruhát és próbáljuk ki, hogy a közérzetünket elősegíti vagy sem.  Rengeteg plus-size ruhát lehet már találni, amik rettentő kényelmesek. Nekem a H&M ruhái váltak be és mivel lehet interneten is rendelni így még könnyebb a vásárlás.

 Én is rendszeresen veszek a méretemtől eltérő ruhát, és így nem kell szoronganom. 

body, girl, and fashion image

Az örök szabályt szoktam alkalmazni, hogy felül bő és alul szűk. Ha elegánsabban szeretnék felöltözni egyszerű gumis fekete szoknya és egy lenge felső már meghozza a kívánt hatást. Rettentően szeretem a szürke színt szoknyában, de sajnos nem igazán slankít így egy fekete kis kardigánt szoktam felvenni, ami pont eltakarja a feneket. Továbbá szoktam szűkített szárú nadrágot hordani, de még sem szokott rajtam olyan jól állni, mint szeretném és ráadásul a lábam is aprócska így oda kell figyelni az arányokra. Ezt úgy küszöböltem ki, hogy felhajtottam a nadrágom szárát és máris kisebbnek tűnt a combom. 

Összeérő combok


Kidörzsölt és összeért combok esetére mindig megoldás egy kis hintőpor. A lábunk között, ami összeér, részt kenjünk be testápolóval és utána hintőporral. Természetesen azért mértékkel csináljuk, mert a nagy melegben a bőrünknek rettentően fontos a szellőzés. J

Share:

0 megjegyzés