Táska Teszt: ZARA, Bershka, H&M, Stradivárius

A márkák, amiket kipróbáltam ZARA, Bershka, H&M, Stradivárius.
A nagy táska teszt.





4. Azaz utolsó helyezést érte el a Bershka táskám, aminek a cipzárja már akkor rossz volt mikor kiléptem a boltból. A táska füle hamar szétszakadt, de ahhoz képest még mindig használható csak nem tűnik túl igényes viseletnek.



3. A rangsoron következő táskám a Stradivárius-os hátizsák, amit most vettem és már nem kedvelem annyira, mint amennyire vágytam rá. Sajnos a füle és a pánt része össze van kötve a csat részével, így ha kicsit jobban megpakolom ki is csatolódik. Kevés dolgot elbír, de ez inkább divatos táska, mint praktikus. Minőségét tekintve stabilnak tűnik egyelőre.



2. Helyet érdemel a ZARA táskám, aminek csak egy hibája van, hogy a fül része kissé szétszakadt, de ez legyen a legkevesebb. Valóban megéri az árát és csak 10.000 Ft értékben jutottam hozzá.




1. Helyet teljes mértékben megérdemli a H&M táska. Körülbelül minden második emberen látható ez a táska, de abszolút nem bánom, hiszen a minősége is rettentően jó és praktikus és még a kinézete is remek. 




Share:

0 megjegyzés